Skitlista

Du heter: Sanna
Smeknamn: Jag har nog inget riktigt smeknamn, brukar kallas lite olika :P
Beroende av: Min syster, Musik, Ensamhet, Kompisar
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår
Hur imponerar man på dig? Man är social, Trevlig och rolig
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Aa;p <3"
Var bor du? Kalv
Trivs du där? När jag inte har tråkigt
Har du haft sex idag:
Hur svarar du i mobilen: "Mhm hallå?"
Vem ringde du senast?: Sofie
Brukar du komma i tid: Mja.. är tidsoptimist
Hur känner du dig nu: Mätt, ganska pigg och allmänt nöjd med livet
Vanligaste färg på dina kläder: Grå
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Vad saknar du: Ensamtid med min syster och så saknar jag tobias en massa
Hade du en bra kväll igår: Jodå
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: 10, halv 11
Är du blyg?: Nä blyg kan jag inte påstå, det är bara det att jag inte pratar en massa trams
Sysslar du med någon idrott: Ja, jag rider
Har du spytt offentligt: Tyvärr ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Köpa en massa kläder! (älskar killkläder) och ha sex såklart ;)
Är du nöjd med ditt liv? Hade kunnat varit liiite liite bättre (tobias..)
Är du bortskämd: nä det kan jag inte påstå, lite lagom sådär :)
Vad är det värsta du vet?: Oseriösa, osäkra och falska personer
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja!
Du samlar på: Kläder....
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syrran eller Sofie
När grät du senast: Kommer inte ihåg :D
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa! Resa, och spara resten
Vill du gifta dig: Beror på
Vill du ha barn: Ja det tror jag nog :)
Är du musikalisk?: Jora, gammal trummis och sjunger
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja :)
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0