hualigen!

Åååh blev så fruktansvärt irriterad idag. Står och väntar på bussen vid stationen efter skolan, och märker att det är några skumma typer där. Efter ett tag frågar en alkis mig vad klockan är, sen fortsätter han prata med mig.. och efter ett tag kommer hans "kompis" fram till mig och säger : gud vad du är elak. jag: varför? alkisen: jo, för om jag hade sagt att du var söt så hade du blivit sur på mig. jag: vafan? alkisen: höhö, och titta nu fick jag din uppmärksamhet också stumpan! (och han försöker lägga armen om mig) jag: (svarar inte utan vänder mig bara om och går därifrån) och jag kan höra att alkisen mumlar nåt om hora..

Fyfaan. skaffa er ett riktigt jävla liv era efterblivna äckel.  



Kommentarer
Postat av: jessica

så rätt så! :D

2010-10-20 @ 09:21:48
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0