Varje sekund i dina armar.

Hej, Klaga inte på min starka uppdatering, jag skrev faktiskt ett inlägg i dag mitt på dagen, men POFF så försvann det. Jag blir galen när det blir så, lite tråkigt när man har skrivit typ 45454245247325202 ord och så bara förvsinner det. Men nuså.

Det har varit en chill dag, lite slappare än vad jag trott, sköönt. Hade ingen matte imorse, utan sysselsatte mig med den ofärdiga klänningen istället, hade pingis på gympan, och sedan massa fika och grejs på materialkunskapen. that's life på mode och kläder ;)

Jag har varit ute och sprungit för trejde dagen i rad nu (PROUD PROUD PROUD), ni kan aldrig ana hur stora framsteg det är för mig. Hoppas det håller i sig nu bara, mitt lilla virus jag har fått.

Nu ska jag belöna mig själv med en tv kväll. Ha det så bra!

         
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0