jag väntar på sommarens äventyr, som en tok.

Hej snygging!

Idag har den inte efterlängtade begravningen avklarats, åh herregud vad jag grät. Helt sjukt. Men nu är det klart. Rest in peace morfar. ♥

Just nu sitter jag hemma hos sofien i gävle, och här kommer jag bo till söndag. Mysigt. Ikväll blir det filmis eller något annat lugnt. Imorgon blir det IdaO, kanske EmmaJ och cruising, kanon kanon, kan inte bli så mycket bättre. Eller jo, det får ju gärna bli lite bättre väder än det som väntas, alla går hem och ber för lite finväder nu, okej? (asgarv på angela !!)

Vi hörs väl kanske något senare, eller imorgon, eller någon annan gång. Pussilipuss     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0