I'm a rockstar

Hej där, den här dagen har varit lite knepig, men väldigt skön, hade den där känslan av sommarlov igen. Vi vaknade upp halv två (HALV TVÅ?!) jag och ida, käkade frulle, och satte oss ute på balkongen och stekte järnet. Vid fyra stack jag hem, och nu har vi just räddat våran katt från sin otäcka höjdskräck som han fick uppe i den där höga tallen, heja mamma som vågade åka upp i kranen! nu är han iallfall på säker mark, dock något kilo lättare.

Hade det galet kul igår. Mycket folk, mer dans, mest glada miner. puss påde 

Nu ska jag gå upp och försöka förstå mig på min klänning, men eftersom jag inte kommer lyckas så blir det väl en film. pussilipuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0