Just like it should be.

shululululu, alltså den älskade sommaren har äntligen anlänt, och jag säger det då rakt ut: FY FAAN VAD SKÖNT. Dagen började med sooooooovmorgon, sedan blev det en lite joggingrunda, lite magkramper (eller ja, jag låg halvt döende så det var inte så lite), sedan tog jag min kära ulla och åkte till ljusdal, där har jag och sofie solat jääärnet hela dagen, ätit glass och bara myst. Sedan gick vi och spelade lite fotboll och vistelsen i ljusdal slutade med en runda brännboll, helt underbar dag. Jag fick för mig där ett tag att det var sommarlov. Icke, men snart så.

Nu blir det duschen iallfall. PUUSSN

        
        
         
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0