Ja, just nu saknas det bara en pojkvän faktiskt.

hej.. Har inte varit ett dugg glad idag, jävla skit också. Jag vill inte vara liten längre, och jag KAN stå på egna ben nu. Varför är det bara jag som har märkt det?

nu är jag på lite liiite bättre humör, men bara ytterst lite.

Det blev ju nor ist för hudik idag då, men det var minst lika trevligt. Minst. Eller inte.  Eller jo, det var faktiskt riktigt nice att bara umgås med systeryster också. Och sicken sol :o sommaren har anlänt hörrenini!! Jag är glad glad glad!!

Långa sommarkvällspromenader med bra sällkap, det är det som ger mig energi att leva. Bästa som finns. Heja sommaren!

Nu ska jag och min lilla älskling just göra en sådan promenix, och den leder till fammen och faffen. Ha det bra pluttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0