I'll be there, here, everywhere, anywhere, just give me a call.

tjeeena

Sitter nu hemma hos sofie och dunkar musik som galningar,det bästa som finns <3 snart bär det av hemåt, med ganska oväntat sällskap, fröken hallqvist och hennes kompis. Trevligt med sällskap på den långa bussresan hem menar jag.

Jag är pigg som en lärka just nu, tack kära sömn. Det var mer än behövligt faktiskt. Särskillt om man ska hitta på bus ikväll, först tar jag mig en titt på premiären för damerna på åsliden, sedan sticker jag antagligen till ljusdal. Trevligt att ha kvällen planerad.

Och nu är det ju tamejtusan LOOOOOOOOOOOOOOOOOV :D:D

Ha det så skönt nu sötnosar, nu ska jag mysa med min älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0