I meet up with the king

SHULULULU, som han den där tönten på p3 brukar säga. Ikväll har det varit en trött kväll. Riktigt trött, sov på vägen hem från skolan till och med. Har försökt fippla lite med sofies present iallafall, vore ju tragiskt om den inte skulle hinna bli klar. Men det blir den.

Det är fest i nor ikväll, men jag orkar verkligen inte släpa mig dit. Läre kliva upp hyffsat i tid imorgon också om jag ska hinna med tåget (Gävle).

Det blir ju såklart övernattning och så i Gävle, träffa lite nya brudar och bara ha det väldans trevligt har jag fått för mig. Vi måste göra s's födesledag super juh.

Äh hade inget mer på hjärtat. Eller jo, den tidigare intresanta personen är fortfarande intressant. Och nej, jag ska inte måla någon i min klass huvud som motiv på vägen. Och klänningen är ju klar tamejtusan! MEn det kommer ingen bild på den än för den är inte hemma. Ha det great, pussN

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0