Fredag09:18

Tjaah. Sitter på skolan igen nu då, tar nya tag, dödstrött. HAde juh två ridlektioner igår, sedan höll en tämligen intressant människa mig vaken.. hihi. Sedan gör ju det dåliga vädet sin del i min trötthet också.

Gick askalasbra i stallet igår iaf, lite hoppning blev det till och med. Min häst dampade inte ur, framsteg där. 

HAr ingenlektion just nu, eller jo förresten, vi har eget arbete på svenskan. Så jag hade lika gärna kunnat varit hemma, men känner att jag inte skulle ha fått något gjort då, så därför sitter jag här. I'm almost done! :D

Så jag ska faktiskt försöka göra klart det nu.  Ha det super! 

Kommentarer
Postat av: Felicia

rösta på av vinnarna i min tävling;D

kram

2010-05-28 @ 12:35:13
URL: http://friidhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0