Det konstiga folket.

En sak jag har funderat lite på är:

När jag var på um förra veckan så var jag tvungen att väga och mäta mig, och då visade det sig att jag hade vuxit 1,5 cm sedan jag mätte mig förra gången (i höstas hos skolsköterskan). Är inte det väldigt konstigt, eftersom man brukar säga att man brukar sluta växa vid runt 13, eller typ när man får mens. Jag tycker det är jättekonstigt. Och jag vill verkligen inte bli längre.
Farmor berättade också att hon alltid varit 165, hela livet, men så när hon mätte sig hos doktorn förra året så hade hon växt 2 cm. Hur fan funkar det? Bara jag som tycker det här verkar lite strange eller?

                           

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0