Det går bra nu, kompis det går bra nu.

åhåhå ni kikar in min blogg även fasten jag inte skriver ser jag! bra jobbat, fortsätt så tycker ju jag.

Igår var det så lugnt det går att bli, tänkte typ att jag skulle gå upp lite tidigare och göra någon nytta, men jag somnade om, så kvart i tolv släpade jag mig upp igår. Åt frukost i typ två timmar och sedan försökte jag verkligen förstå mig på min klänning, men eftersom det inte gick nåe vidare så började jag på en ny. Jag hann riktigt långt faktiskt, livet är nästan helt klart. Men idag måste jag ta tag i måste-göra-klänningen. Fick mig en redigan lång förklaring av s i morse. Bra tack. 

Ska även ta och städa lite när jag återvänder till ma place. Badrummet, mitt rum och köket uppe behöver sig en omgång. Hur ska jag hinna med allt i mitt liv alltså? Inte nog med det så är inte allt inlämnat än som ska vara inlämnat. Suck. 

Imorgon har jag en lektion, engelska (JAG ÄR HELT KLAR MED A-KURSEN I MATTE NU!! :D:D), så jag läre väl ta mig hit en snabbis, och sedan leker jag väl med sofie en stund. Sedan åker jag hem och där väntar troligtvis en rickard på mig. Najs.

Blev ju en del rader det där. PUSS.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0