det är jag som ska skriva min historia, inte du din dumma jävel.

hallå där

jag vaknade helt otippat halv åtta i morse, HALV ÅTTA. och det är den här jäkla resans fel. fast den var ju inte så jäklig, bara lite ibland. men jag hoppas då för guds skull att jag kan sova lite längre imorgon.

Jag blir iallafall galeet avundsjuk när jag ser bilderna p åmina söta vänner från igår. fan att jag va död.

har sysselsatt mig med att mótionera ena fyrbenta djuret och det gick väl lite hyffsat bra. synd att hon behövde paja tränset bara den rackarn.  
nu ska jag plugga järnet, duscha och fräscha till mig,  och sedan tar jag med mig mitt arsle på prommis till farmor och farfar mellan någon skur. puuuuuuuusn

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0