cRAzy wooooman

Jag är helt totally förvirrad. Eller också är jag bara galet desperat, snarare det senare, men ändå. Även om jag är väldigt desperat och känner mig ganska mycket patetisk så undrar jag, jag undrar så mycket. Och jag får för mig så mycket. Eller också får jag inte för mig, jag kanske borde lyssna på vad mitt hjärta säger, eller? Eller är det huvudet som säger så.. Ja ni ser, jag är fan förvirrad också. Och jag vet då inte hur det ska hjälpas. KAnske om du råkade dyka upp i mitt liv. Kanske. Och nu skrev jag nåt jäkla konstigt inlägg som ni inte kommer fatta ett skit av, men det är iallafall såhär det går runt i mitt huvud just nu. Confusing? YES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0