Hur ska man älska någon tillräckligt?

Hej.

Jag kan inte säga att jag inte har gjort allt jag har planerat på lovet, med tanke på att jag inte hade några planer alls inför det. Men det hade ju kunnat blivit lite mer, ja, annorlunda? Jag vill inte känna mig ensam längre. Jag vet att du finns där borta någonstans långt bort och kanske skänker mig en eller två tankar ibland, men ändå. Jag kan inte hjälpa det. Du hade gärna fått varit närmare. På alla sätt. Inte bara i kilometer och mil. Men jag ger definitivt inte upp hoppet. Det är du alldeles för värdefull för. Åh sicken poesi. Det är inte riktigt min grej, men jag behöver få ut mina tankar ibland jag också. Jag är kanske inte den glada och positiva person ni känner.

Lovet har iallfall varit väldigt välbehövligt!! Hade gärna haft några veckor till faktiskt. Men snart är det ju påsk. Tur det då.

Jag har nu varit hemma några dagar. Kände att jag liksom behövde lite sömn. Blir inte så mycket med det när man är borta faktiskt. Det har det inte blivit dom här dagarna jag varit hemma heller. Skolans fel. Jag har vaknat av mig själv runt åtta varje dag. Värdelöst. Jag ska iallafall utnyttja dom här sista dagarna så gott det går. Vi får väl se hur det blir med det då. Men det är iallafall tanken som räknas.

Det har blivit vååår i luften!! Hallelujaaaaaaaa!!!

Nu ska jag gå och kolla på film med världens bästaste lillasyster och äta masssor av chokladbollar (jaaaa jag ska gå ner till sommaren). Ha det fint. 
                                                                                                             Åh älskade älskade T

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0