Förut värmde elden. Nu håller askan på brinna ut.

Tjena Tjena

Är väl så trött som man borde vara en måndagkväll. Usch och fy.

Alltså jag förstår väl inte hur kul man kan ha i skolan med mina vänner. Det är helt galet. Idag kom vi på att om man går in på kontrollpanelen och sedan tal eller något sådant och skriver in en text där i rutan, så är det en röst som säger meningen och det låter ju så jävla kul. Jag höll på dö, seriöst.

Sov hos farmor och farfar från lördag till söndag. Där fastnade jag med näsan i en bok och har inte kommit loss än. Men snart är den slut. "En sorts kärlek" heter den.

I lördags när vi var på marknad så hittade jag och mamma den här lilla gosiga butiken. Jag bara äääälskar den. Och den gjorde sig så bra på kort att jag måste visa.

           
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0