Dagens grejor då liksom:

dagens låt: replay- lyaz
dagens frisyr: uppsatt (jag har fått så långt hår att jag kan ha uppsatt!!)
dagens smink: som vanligt
dagens klädsel: jeans och mitt omsydda vita linne med vorlang-krage
dagens roliga händelse: mina beställda kläder har kommit! Åh ljuva sommarkläder...
dagens planer: duscha, sängen
dagens vill ha: sooommar!! 
dagens saknad: T, som vanligt
dagens drog: musiken
dagens tråkigaste: T kommer inte imorgon...
dagens finaste: att min syster kallade mig ärthjärna♥
dagens måste: träna inför svenskan. men jag orkar inte.
dagens dricka: vodka. i stora mängder. skämt åsido
dagens köp: örhängen.
dagens mat: chili con carne å ris. bläää
dagens kärlek: rickard<3sofie :)
dagens mående: joooda
dagens skratt: att jag verkligen vågade sätta mig i den jäkla stolen.
dagens tanke: ska jag kidnappa min pojkvän?
dagens irritationsobjekt: - (jag har inget irritationsobjekt :o)
dagens just nu: äätaaa
dagens önskan: att du vore här. fan vad jag önskar det. 
dagens längtan: loooooooooov!!!!!!!!!
        
 
                                                          
                                               ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0