baraförattjagharvärldenskortastehårjustnu

Tjenixen

Har varit duktig idag också, har varit ute och gått TVÅ gånger! Men nu är träningen på g, det känner jag ända nere i lilltån! Tvättbräda here I come. Skoja.

Har varit hos farmor och farfar sedan igår, dom är dom mysigaste som finns. Det var farmor jag var ute och gick med idag, och så pratade vi en massa minnen medans. Ååh hon är så söt så jag vill käka upp henne ibland.

Imorgon börjar då skolan igen, det är väl inga större fel med det, bara att jag kommer vara som en zombie. Men det ska bli kul att träffa alla som inte bor här iallafall. Yeah. Efter skolan bär det av till "storsta'n" (Hudik), men det är faktiskt inte något tandläkarbesök inplanerat för mig den här gången. Det ska bara shoppas, med dom få ören jag har. 

Ha det bäst 

                 
             H&M har gööööörfina sommarkläder i år! förvånadgubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0