lite takidamusic gör susen

Så.. jag har nästan jobbat klart för den här veckan, har varit ledig i två dagar nu, men imorgon ska jag jobba ett par timmar på en fest som ska annordnas där. Kan ju bli lite roligare än mitt vanliga jobb kanske... Efter det ska jag ta igen lite tid med min brutta och sedan blir det väl cruising om jag ahr fattat det rätt. Fan vad kul. Ljusdals enda dra-till-sig-mycket-folk-grej. Det däremot är ju lite tråkigt, att det är helt dött resten av året alltså.

Efter jobbet på onsdagen var det tänkt att jag skulle bada i järvsö med ida, men det blåste det för mycket för, rena alaska här nu för tiden ju, så jag, ida, dödgrävarn och jesper satte oss på tori och käkade. Sedan åkte jag hem till marcus och kollade på film, såg avatar för första gången i livet, och om jag ska vara ärligt, den gjorde mig jävligt besviken. Så överskattad. Sedan blev det lite grillning vid doktorsdammen. Slutresultat av dagen: Precis så som en sommarlovsdag borde vara.

Torsdagen blev det lugna puckar kan man ju säga. Men på kvällen bar det av till ljusdal för terminens sista ridlektion och det blev ett jäkla bra avslut tycker jag. hoppas jag får fortsätta träna med bruden jag ridit ett antal veckor nu till hösten också.

Puss å hej leverpastej

        
             Gamlaste bilden på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0