att spy en hel dag är inget att rekomendera.

okej, jag är dåligaste människan på att uppdatera bloggen. När man till och med får kommentarer om hur dålig man är på det, då har det då sanneligen gått på tok för långt. Skärpning bruden.
Hur som helst är det ett under att jag orkar blogga nu också, har nämligen spytt som en galen jävla räv idag alltså, ni kan aldrig ana. Ska aldrig mer bli såhär sjuk. Känner mig helt utpumpad just nu, och det är väl inte så himla konstigt kanske. Men jag har iaf ätit lite nu på kvällskanten. Men frågan är hur jag ska överleva med denna sjuka träningsverk. gaaaah, kan knappt andas.

Men jag vet iaf anledningen, och om det ska fortsätta såhär, då lägger jag ner det här. Seriöst.

(N)(N)(N)(N)(N)(N)


Kommentarer
Postat av: Johan

Har du festat lite för mycket eller? :p hehe

2010-06-19 @ 10:47:19
Postat av: sanna

hahah ^^ neej, det är du som är festprissen johan!

2010-06-30 @ 21:25:13
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0