Jag älskar er, måste påminna er om det.

Hej (djup suck)..

Idag har det INTE varit en bra dag kan jag lova. 1. Vaknar av ett sms från en vän, elr ja inte vän heller, men en bekant, och säger att hans kompis tagit självmord. Han mådde jättedåligt. Mådde själv inte så underbart efter att vi pratat om detta. 2. Jag är mer förvirrad än vanligt i mitt förhållande som jag inte har med Tobias, alltså jag vet inte vad jag känner längre. Inte alls. Kan inte någon annan veta det åt mig. 3. Jag har fortfarande inte gjort dom där jävla fucking korkade skit läxorna än!!!!!!! Jag är sååååå besviken på mig själv. 4. Jag vill ha långt hår igen, jag avlider när jag ser på andra som har det. 5. Jag fick inte något sällskap av Rickard idag, jag hatar hans jobb. ÅÅH.

Dålig dag var det ja.

Puss för fan

           
                   En ros till alla vänner som stöttar mig med ALLT. 

Kommentarer
Postat av: maja

finns här sanna<33

2010-01-27 @ 17:03:14
URL: http://exhale.blogg.se/
Postat av: sanna

du är underbar<3

2010-01-28 @ 15:50:02
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0