Söndag16:06

Hej underbar.

Igår hade jag den trevligaste kvällen på länge. Usch vad äckligt trevligt jag hade det. Det är ju tur att man är lyckligt lottad säger jag bara. Bara flickor, återblickar, och en massa allmänt prat som gör att man bara mår så himla bra liksom. Det var nästan ett år vi var samlade senast. På tok för länge sedan. På tok alltså.

Jag hade det mysigt på dagen också. Jag och JohanN åkte i backen. Det var ungefär offpist, men det får man väl leva med. Det var ganska härligt förresten så jag borde inte klaga. Det var superduper längesen jag träffade gossen!! Men han har inte förändrats, som tur är. Han har en jättefin tatuering på armen också. Så ni vet.  

Nu sitter jag då hemma igen. Nästan själv också. Med en maaaassa läxor som borde göras. Men jag orkar inte. Orkar verkligen inte. Nej.

Imorgon SKA jag träna. Känner att varje del i kroppen vill det nu. Eller ja, iallafall huvudet.

Vi syns på sta'n!

                  
                 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte de där johan som flyttat till den där tjejen? trist eller?

2010-02-28 @ 16:32:57
Postat av: sanna

jo han har flyttat till sin flickvän uppe i övik. klart det är trist när en vän flyttar!

2010-02-28 @ 16:44:58
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ni var inte så nära vänner väl?

2010-02-28 @ 16:47:55
Postat av: sanna

nja, men klart det är tråkigt ändå.

2010-02-28 @ 16:49:39
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men han får det säkerligen bra där uppe så!

2010-02-28 @ 17:02:21
Postat av: sanna

det tror jag med:)

2010-02-28 @ 18:39:52
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha, ja tack för i helgen Sanna :) och tack för att du tycker om min sleev :) kram

2010-03-01 @ 11:31:12
Postat av: idao

Det var grymtgrymt kul å jag tackar så himmelskt mycket till alla brudar som var där och gjorde min kväll!! :D

2010-03-03 @ 14:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0