du är saknad älskling

Hej igen!

Så har det gått ytterligare en dag. En dag närmare det efterlängtade looovet. Oh herregud vad jag vill ha lov nu. Inte för att jag har planerat in något som jag längtar efter. Men ändå, man är ju liksom lite skoltrött nu.

Har varit på jättemånga möten idag, eller ja, först så var det en föreläsning om annabola steroider (det visades jätteläskiga bilder på en massa monster, hua), och sedan så var det elevrådsmöte. Okej det blev ett möte. Men det var så långt så det hade kunnat varit tre. 

Nu har jag pluggat sönder mig sedan jag kom hem. Och nu känns det helt bortkastat. Great. Sedan när ska det kännas bortkastat att göra färdigt sina läxor? Kan bero på att jag troligtvis inte får träffa min kärlek i helgen som planerat. Inte får jag umgås med Evelina heller. Kan ju vara därför.. Jag är faktiskt ganska deprimerad för det.

Nu ska jag gå och lägga mig. Är helt slut. Pussen


         

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0