puss på dagen

Halluluu

Jag är galet glad idag. Det är "snäll-dagen" på skolan idag, alla går runt i röda kläder (utom jag som glömde), ger varandra kramar och vi här nere i källarn har röda och rosa hjärtan på oss, myyyysigt värre.

Ikväll är det då ferrrre hos Jessica, det är Jessica själv och Ida och för hoppningsvis en oskar också som ska firas. Och då menar jag FIRAS! Det ser jag verkligen framemot!

Dagens händelse: Jag fastnade i ett armstöd i bussen med headsetsladden. Och vurpade på sista trappsteget ut. Och där satt jag helt rakt upp och ner i snön. Hade publik dessutom. Heja mig!

Jag har nog inte berättat att jag ska vara med och arrangera den årliga modevisningen här i ljusdal. Men det ska jag iallafall. Och bra kommer den bli! Jag dödar den som inte kommer och kollar. 

             
          Kisses
 


Kommentarer
Postat av: idao

festen var skeeet kul! asnöjd :D



haha sanna lilla vad du är klumpig!!

2010-02-13 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0