Ja må hon leva"

halluuu:)

Nu har jag precis kommit hem efter en underbar kväll med underbara människor. Det har varit lite kalas hemma hos idao för att hon fyller år idag. •Grattis till henne• . Det var jag, jessica och ida som va med på det kalaset.

Och eftersom vi är som vi är så började vi ju naturligtvis prata om sex. Jäkla intressant ämne det där. Vi pratade iaf favoritställningar och gav varandra lite tips. Tummen upp för att man inte har blyga vänner.

Vi åt en jäkla massa också. Nyttiga som vi är så gjorde vi kycklingsallad. Sedan gjorde vi kladdkaka och cheesecake också. Inte så värst onyttigt det heller....... Gott va det iaf kan jag lova.

Imorgon ska vi åka skridskor på gympan.. SKRIDSKOR!! alltså jag ska åka skridskor! Lycka till säger jag.

Jag ska också ha möte inför modevisningen. Det hoppas vi ju går bra. Inte för att vi har planerat ett skit om den, men men. Det skiter väl jag i.

Sist men för allt i världen inte minst så ska jag sova hos sofie. Soooofie. Soofie. Det heter min syster också.

Puss då 

         

Kommentarer
Postat av: idao

mmmmh mumma det var så gott!! apselut det bästa man kan prata om ä snusk :P ´höhö

2010-02-17 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0