En alldeles vanlig fredag

Hej

Jag mår lite bättre än jag brukar, fick lite bättre självförtroende av ridlektionen igår, och helgen är planerad med dom bästa. Toppen. Underbart.

Nu sitter jag på svenskan och gör en powepoint till redovisningen nästa vecka. Det är faktiskt roligare än vad det låter. faktiskt. Sedan ska vi rita mönster, rita lite mer, nåla, klippa och sy, sy och sy.
Det känns som att den här fredagen kommer bli som dom andra fredagarna. Har inte känt någon större skillnad hittils iaf.

Ha det så bra så länge!
     

Kommentarer
Postat av: idao

det ska bli nå jävulskt kul å träffa alla gamla 9a are :D

2010-02-26 @ 09:41:14
Postat av: sanna

jag håller fullständigt med!

2010-02-26 @ 09:46:25
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0