Dagens:

dagens låt: meet me halfway- black eyed peas
dagens frisyr: finns inga ord för mitt hår just nu
dagens smink: foundation
dagens klädsel: mammas mjukisbyxor och lösnaglar
dagens roliga händelse: inget. det har inte hänt en enda rolig grej idag.

dagens planer: göra klart eneglskan, sova
dagens vill ha: en fet jäkla kram                                                                    
dagens saknad: ett långt hår
dagens drog: -
dagens tråkigaste: allt
dagens finaste: - eller ja, det skulle vara mitt hår då 
dagens måste: läxa läxa läxa!!!
dagens dricka: mjölk
dagens köp: -
dagens mat: alldeles för mycket. hur gick det med min plan om att gå ner till sommaren egentligen? 
dagens kärlek: mina underbara vänner!
dagens mående: ganska bra. men det var bättre imorse.
dagens skratt: -
dagens tanke: jag borde utnyttja mitt liv bättre
dagens irritationsobjekt: glädjedödare
dagens just nu: läxaaaaaaaa
dagens önskan: att du var här. fan vad jag önskar det.
dagens längtan: T

Och ja, jag har fruktansvärt tråkigt just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0