Tisdag19:40

Dagens:

dagens låt: i meet up with king- first aid kit 
dagens frisyr: kråkbo
dagens smink: inget
dagens klädsel: långkalsonger och sport-bh
dagens roliga händelse: att jag vägde mig och insåg att jag gått ner två kilo

dagens planer: ta in dom fyrbenta krakarna och städa
dagens vill ha: pengar och torsdag                                                                    
dagens saknad: t
dagens drog: sooooolen
dagens tråkigaste: -
dagens finaste: min systers skrapsår på knäna 
dagens måste: STÄDA
dagens dricka: mjölk
dagens köp: -
dagens mat:  på tok för mycket 
dagens kärlek: -
dagens mående: ganska bra
dagens skratt: sofie
dagens tanke: när kommer mamma hem?
dagens irritationsobjekt: -
dagens just nu: masa sig ut till stallet
dagens önskan: att det blir sommar. nu.
dagens längtan: -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0