och när jag va två år va jag gangster som faan.

weeehheeehheey jag fick MVG, MMMMVVVVGGG, M-V-G på praktiken ! sista dagen på praktiken är nu avklarad och det känns lite sorgligt. jag trivdes lite för bra där för att börja gå i skolan igen tror jag. dom var så söta så dom köpte en avskedsbakelse till mig till och med. haha.

Bilen kom hem igår. Och den var ju helt klart absolut ganska mycket bättre än den förra. Tack farfar.

Imorgon fyller världens bästa mamma år. Det köptes present idag. check.  jag har inte städat mitt rum än. check. jag har börjat packa inför den kuligaste resan på länge. check. varit på bra humör hela dagen. check.

nu ska jag gå och färga håret på mammsi. pussilipusssssis


         
                          (lycklig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0