Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så.

Jaha så var det dags för ett nytt inlägg då känner jag. Herregud, har ju inte skrivit på flera dagar. Fan sanna skärp dig nu. 
Í lördgas så var det minikalas för bästaste minisystern som inte längre är lika mini utan hon fyllde just tretton och har skaffat sig nittonåriga vänner. På kvällen så bar det av till pappas kompis, 50-års partaj på g. Och partaj blev det allt. Dom är ju nästan värre än mig. På söndagen blev det slappaste dagen alltså med massa massa sol. Det är sådant vi gillar. Och idag idag idag var första dagen på praktiken, det gick så mycket bättre än förväntat och jag tror jag är kär, i jobbet. Satan vad kul det var. Men nu blire natti natti för min del iallafall. PÖÖÖÖSS


Jo juste, en sak till bara, morfar dog i onsdags.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att nån hade det bra på praktiken då, jag och Therese somnar nästan, vi vill absolut inte tillbaka! Trist med din morfar :(

2010-04-13 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0