He ate my heart

Hallå

Det här har inte varit en bra dag. Jag vill bara gräva ner mig. Har varit hemma hela dagen, var tvungen att vara hästvakt idag med tanke på att mamma stack ner till mormor och morfar bara för att morfars skötare är helt slut i huvudena. Fy faan hur man kan bete sig. Det ser inte ljust ut nu.. Fy faan säger jag bara. Tur att inte jag följde med för då hade det varit någon sjuksköterska mindre nu.

Har suttit innne och sprängt sönder öronen med en massa hård och deprimerande musik idag. Jag behöver sådana dagar ibland. Särskillt idag var jag i behov av en sådan. Jag hoppas det blir bättre snart. Jag blir fasiken inte förvånad om jag börjar intressera mig för flickor snart för jag är bara för less på killar just nu. Jag kommer aldrig kunna förtränga den där människan ur mitt huvud. Varenda minut ägnar jag mina tankar åt dig. Jag har aldrig någonsin kännt såhär. Och det känns förjävligt.

Ska gå och tycka lite mer synd om mig själv nu. Hej

          

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lilla flikka!! Du vet att jag finns här, du kan alltid prata med mig, glöm inte bort det! Jag har varit med om det mesta med killar, jag finns här!

Och det där med din morfar? Kan du förklara det? Asså om du vill, lät inte så lovande om han har en skötare? JAg finns gumman! <3

2010-04-06 @ 12:36:58
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag vet vart jag har dig hjärtat. Tack för att du finns i min närhet. Jag saknar bara tobias så galet galet galet mycket och jag ville verkligen inte att det skulle ta slut här.

Vad gäller morfar så är det något jag inte har berättat för någon tror jag. Han är dement, och hans hjärna fungerar typ inte alls längre. Och nu har hans jävla skötare inte skött han som dom borde så han har fått djupa fula liggsår, och därmed också fått feber. Så det är inte säkert att han kommer bli bättre igen...

2010-04-06 @ 17:56:26
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0