And I know this is right. Right?

heeellu

Idag har det varit den jobbigaste dagen på länge faktiskt. Jag är sjuk som en gris och har knarkat alvedon hela dagen bara för att jag ska få hela min matersättning, och ja, jag är rejält fattig just nu.

Min mentor kikade förbi på jobbet igår för att kolla så att dom inte hade haft ihjäl mig bara. Det hade dom inte, och jag fick galet mycket beröm, gladgladglaaaaaaad. Fick sluta tidigare idag iallafall, så jag stack till ljusdal på hemligt uppdrag med jessica, hihihi. Synd med lappen där jessica tihihi.

Men apropå skorstenar så trivs dom nya fåglarna så bra här att dom är tvunga att pippa lite., eller ja lite och lite,   Så det är ju bara säga till om ni vill ha fåglar för vi verkar ju snart ha fågeluppfödning här. 

På lördag fyller mamma år jag vet absolut inte riktigt vad jag ska köpa i present till henne. Men jaag kanske hittar något på jobbet. Och nej mamma det är inte bra om du läser det här.   

AJa nu blir det väl käk snart kanske. PUUUSN.

              
                  Och nu när emmaj har tatuerat sig på inte mindre
                  än två ställen så blir man ju ganska jättesugen
                  själv. Och jag ska absolut skriva in en text på revbenen
                  något tag. Absolut att jag ska.  

Kommentarer
Postat av: Jessica

Uppdraget är inte så hemligt längre, skrev på på bloggen så ;) haha! undra hur många fåglar ni kommer ha om några månader då ;)

2010-04-22 @ 18:38:36
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0