Hej snö !

åh vad jag älskar snö just nu ! Hej söt ! Idag ringde min väckarklocka 06.15, det skulle den inte ha gjort för den hamnade inom några få sekunder i väggen med en smäll, vilket gjorde att även min syster vaknade, som bor vägg i vägg med mig, bra start på dagen! Men anledningen till att den ringde var att vi skulle åka in till Hudik och inhandla det sista inför jul. Det första man möts av när man kommer fram är SNÖSTORM! Vi såg ut som snögubbar efter att vi gått mellan bilen och köpcentret, vilket var ungefär 30 meter.. hurray, den halvtimmen som jag ägnade åt mitt hår i morse lönade sig verkligen! Aja, resten av dagen var helt okej, och jag hittade alla julklappar som jag letade. Mamma jag och Sofie hade en massa kul! Jag älskar er<3 

När vi kom hem gick jag och snattade mammas nybakade kola (förlåt), sedan gick jag ut till stallet och tog in dom översnöade krakarna, tur att man föddes till den man är säger jag bara.
Imorgon ska jag och mamma åka och kolla/provrida en häst som vi förhoppningsvis tar med oss hem sedan. Hoppas hoppas! Berättar hur det gick med det sedan.

Nu blir det pannkaka!

PUUUSSSS

ps. det är första gången jag bloggar så ni får ha överseende med texten. 

Kommentarer
Postat av: maja

bra att du hittat till bloggvärlden sweetie!

vi hörs på lovet, så kan vi göra nåt? <3

2009-12-21 @ 19:48:42
URL: http://exhale.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaa men absolut! jag saknar dej redan! <3

2009-12-21 @ 20:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0