you know, i need it.

Hej där. Gårdagen blev inte riktigt som planerad. Men det skiter man väl i för jag hade det så trvligt ändå så. Rebecca och Annika följde med mig hem för att invänta den kommande matchen. Tyvärr hade järvsöbrudarna lite otur igår så dom fick gå hem utan seger. Men som sagt, dom hade ju bara lite otur.
Sedan var inte mamma så pigg på att jag skulle åka till ljusdal, så jag stannade hemma, och nu ska jag fortsätta min städrunda som jag påbörjade igår.
Om jag kanske har lite tid över så går jag ut med rita och jag kanske även orkar släpa mig till dagens match, med de lite äldre flickorna. Vi får väl se. Bara jag inte våldgästas av den äckliga människan som tänker ta sig hit. Bara inte alltså. Blä och usch. Jag hatar killar. Puss puss.

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0