Utlämnad

Heeej

I did it I did it I did it!! Och jag överlevde! Men nu hoppas jag det går ett bra tag innan jag måste göra det igen. Det var inte kul.

Slutade halv ett idag, gjorde det jag skulle, och sedan åkte jag, sofie och mamsen till hudik. Tandläkaren på g. Jag kanske får ta bort min tandställning snart!! Wiiii! Jag blev ett par örhängen rikare också. 

Jag hade hoppats på att RickardW skulle göra mig sällskap ikväll. Meen han orkade inte köra hit. Det är då själva faan att man måste bo så himla långt ifrån allt. Åååh. så jag är alltså själv ikväll, och jag blir gaaalen av det. 

Har två ridlektioner imorgon. Yeah! Jag älskar denna ljuva sport som man får så otroligt ont mellan benen av♥

Kisskiss 

              
                                 Den här kärleken är stark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0