Underbara underbara liv

Hej Hej Hej

Nu har jag haft sooovmorgon! Ätit en utdragen frukost och gjort lite läxa. Och jag bara känner att den här dagen inte kommer bli som alla de andra. Jag ska göra den här dagen speciell, helt utan anledning.
Ikväll ska jag till ljusdal och kolla på Sofie Bäst Karströms korpmatch sen ska vi ut på en massa bus. Nejdå. Men lite iaf. Gooosigt. 

Jag ska försöka plugga undan så mycket som möjligt idag så jag kan känna mig fri sedan. Det gillar vi. Att jag tar initiativet att göra läxorna. För typ andra gången i min liv. 



Ha det bäst! Jag kanske skriver lite senare om jag inte har något bättre för mig. ♥ 

               
                 

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag önskar att jag oxå kunde röja undan alla läxor å så, men det går direkt inte :/

2010-03-26 @ 12:00:35
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0