Sanna Montana

Hejsvejs

 

Imorse vaknade jag upp i en suuperduperjättemycket mysig stuga, vilken är rickards mammas. Jag lekte med rickard efter skolan och mitt tandläkarbesök igår. Pratade om allt och inget, retades, sprängde trumhinnor, och åkte bil förstås. Åh älskade älskade uppfinning! Ja men iallafall så åkte vi först hem till mig och åt och sedan bärde det av hem till mamsen, hans mamma alltså. Där blev jag kvar och kollade på film och käkade. Meeeen det gulligaste på dagen var väl ändå att han sa: Du, jag sover inne med mamma för jag vill inte att Amanda ska bli svartsjuk. ÅÅh gulligull! Vilken gentleman alltså. Ja så då vet ni. 

Jaja imorgon får vi påsklov. WWII.   Min syster fyller tonåring imorgon också. Åh herregud vad stor hon har blivit då. Jag har köpt världens bästaste present! Bild kommer imorgäään.

MAdelini kommer imorgon med!!♥ Tjosan vilken bra dag det kommer bli då! Bäst att sova nu då så morgondagen kommer en gnutta närmare. Puussn

och jaa jag gjorde världens tråkigaste inlägg nu utan bild och allt men jag oooorkar verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0