Och nej, jag har inte gett upp hoppet. Än.

Tjululu

Idag är jag aptrött, less på vädret och är allmänt putt. Dessutom går jag till kvart i fyra också. Ahja jag får väl stå ut förstår jag.

Längtar till tusen efter lovet nu. Jag har bestämt träff med en massa underbara människor som jag inte har sett på minst sjuttioelva år. Längtaaas!

Jag känner att tyngden på mina axlar har lättats lite nu, mamma hjälpte mig med lite plugg igår. Så nu känns det mycket, mycket bättre. Jag har världens bästaste mamma.

Känner mig lite mobbad sedan i fredags, men jag får väl skylla mig själv antar jag. haha

Ha det bäst nu. 


               

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAH :'D rolig bild ^^

2010-04-05 @ 22:10:34
URL: http://suufiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0