jag vill ha en problemfri värld nu!

Hej hallå,
Dagen har varit helt okej, gårdagen var fruktansvärd. Jag grät mig till sömns och jag har bestämt mig. Jag ger upp det här nu, jag orkar inte längre. Du visade verkligen vad du går för. Inte mycket.

Jag åkte hem med bussen idag och sket i träningen. Tanken var att jag skulle göra läxor. Men in real life funkar inte den tanken för mig. Kom nu precis hem från en trevlig biltur-prataproblem-exsvärmorssnack-biltur. Jag älskar Rickards mamma! Jag älskar Rickard! Som vän alltså.

Men NU ska jag göra läxor. SKA SKA SKA!


                  

Kommentarer
Postat av: maja

<3

2010-01-26 @ 09:26:42
URL: http://exhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0