Blääääääääääääääääääää

Hej hej. aaaaaaaaaaaaaskasst väder. Verkligen. Regnar, blåser och det är svinkallt. Idag håller vi oss inomhus.

Igentligen har vi svenska just nu, men läraren var inte där och det fanns inte en ända dator till övers. Så då sket vi i det. Sitter nere på hv nu, började att städa i alla pärmar och tusen papper, men datorn kallade.

Klänningen är så gott som klar nu, FY FAAN VAD SKÖNT. Det kommer bli en god vän till mig på sommarens partyn. Ser jag fram emot.

På lördag är det tjejkväll i gävle. Sofies place. Om hon nu inte går och sjukar ner sig ännu mer. Jävla skitvädrets fel. Nu får du hålla dig inomhus och kurera dig snuttan, min present som jag kommer måsta sitta uppe hela natten och jobba på måste ju kunna ges. Seventeen on saturday.

Känns inte riktigt som om jag vill stanna kvar här och fortsätta den halva skoldagen som är kvar. MEn jag måste väl. Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0