rubrik 182

Hääej! Så var det ett par år sedan jag skrev igen då. Aja ingen idé att tjata på mig om det, jag kommer ändå inte kunna bättra mig . Jobbade som en tok i lördags, enda till nio blev jag kvar där, sedan tog jag mig sakta men säkert bort till lillhaga, där festen var, med jocke och bästaste. Där blev vi kvar ett tag, men till slut åkte vi in till centrum och där blev jag upplockad av bästaste nr 2. Den natten kommer jag lägga på långtidsminnet kan jag lova, och nej, inga detaljer. ♥ Söndagen blev jag och rickard bjudna på mat av hans pappa, sedan åkte jag upp till ida (igen^^) och snackade av mig lite. Sen blev det hemfärd.

Jobbade igår, men idag skulle jag till käftis så det blev ledigt. Hämtade även hem min kära moppe på vägen hem !! åh tack och lov.

Så fort jag får min lön (lön? :D) drar jag iaf ner till gävle. punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nr 2 och den första? what? :P

2010-06-23 @ 14:31:59
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: sanna

hihi ja nu va jag allt klurig va ? ;)

2010-06-23 @ 17:38:46
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0