summertime here i come

Tjena. Och nej jag har fan inte haft tid att blogga sedan sommarlovet knackade på dörren. Och jag har fan inte tid nu heller HEHE. Just nu väntar nackmassage av mamsen aaaaaaaaahhh.

Fredagen var grym. Fan va den va grym. Fast liite för mycket, eller?

gårdagen blev lugn som fan. Och imorse ringde väckarklockan halv åtta, handledarutbildning för b kort. Så snart ser ni mig ute i trafiken också.

Imorgon börjar ju jag jobba! fasen vad kul ..om det är bra väder vill säga, ser ju inte så ljust ut nu med den planen i tankarna. Men jag har ju mest ändå inomhus jobb så.

Ahja ha det så bra, vet inte när jag har tid, ork eller lust nästa gång. PUSS.

      
        liten glimt av min egensydda klänning också. Jag är fan nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0