Bara för att jag gick upp 15 kg idag

Hej finast! Fortfarande denna kyla, suck. Är det bara jag som är less eller? Idag när vi åkte ner till morbror var jag tvungen att ha täckbyxor och täckjacka, i bilen! Hur sjukt är inte det egentligen. Aja slutpratat om denna frustration nu. Skolan börjar på måndag. Jag har en engelsk bokrecention (stavning?) att lämna in, och frågan är då om jag har gjort den? Svar nej. Vem sitter på ett jullov och gör en engelsk bokrecention(stavning?)? Inte då jag iallafall. 

Hästen som vi skulle åka och kolla på, är nu provad. Hon är helt jävla fucking underbar. Jag ville ta med mig henne i bakluckan när vi skulle åka hem igen, men hon skulle nog förmodligen inte vara lika underbar längre när vi knycklade upp henne sedan, så det sket vi i. Men tanken var som så att vi skulle ta hem henne så fort som möjligt, men tror ni inte hästkraken går och blir halt sedan? Ja så det kunde ju gå och ta sig i röven. Nu sitter jag då alltså fortfarande här utan denna häst. Tråkigt tycker jag. 

Nu ska jag gå och smälla i mig lite mer godis, känner att det finns ett litet hörn kvar för det. Bye babe

                                                                                                                                               Jag saknar T

              

              
              
              

                 Min syster och jag upptäckte idag att det inte blir 
                        roligare än vad man gör det till.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0