Fredag19:40

Helluuu

Så var det en oplanerad fredag igen då. Vad tusan ska man hitta på ikväll? Jo jag ska baka, men det var ju bara en kvart av kvällen det. Aja får väl pilla mig i naveln eller något.

Imorgon ska jag åka i backen med joohään! Fett najs. Har inte träffat pojken på aplänge.
På kvällen blir det tjejmiddag med det gamla gänget från old school, underbart! Det blir nog en ganska bra helg trots allt, det såg lite mörkt ut där ett tag.

Till veckan hoppas jag för allt i världen att underbaraste dyker upp. För allt i världen.  

Nej nu ska jag gå och ha lite mer tråkigt. PUSS

Btw jag har märkt att jag stavar galet mycket fel nuförtiden. Kanske borde kolla upp det. Kanske sen.

           
                   förlåt emmaj, du får vara med en annan gång!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0