onsdag

Tjaaaa

Sitter på skolan med världens grymmaste emma. Väntar på materialkunskap nu. Och ajdå läxan är visst glömt. Oops.

Igår var det clinic i stallet i sex timmar. Det var skitbra, verkligen. Har ungefär jättemycket mer hopplära i hjärnkontoret nu.

Jag var inne på skoaffären härom dan. Mina uggs gick ju sönder när jag plumsade i 7 meter snö genom skogen till stallet. Svaret på min fråga om det gick att laga dom var: Nej det går inte att laga dom. Det finns inga fler uggs av det här märket kvar i Sverige. Du kan alltså inte få byta dom heller. Men du kan få ett tillgodokvitto som du kan använda på våran kedja. Men vi måste skicka iväg dina trasiga skor så du får inte behålla dom.
Jag är nu utan både uggs och vinterskor. Jag kommer alltså inte överleva vintern.

Nu är det ju bara en timme kvar tills vi börjar. Yeah.

Jag kommer ignorera träningen ikväll, smita ifrån lite smidigt. Min kropp orkar inte mer. Kanske den har kryat på sig till nästa vecka..

                           
                                                                 R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0