Som på svävande moln

Tjena mittbena

Har varit en helt okej dag. Den bästa på länge. Började med att jag vaknade INNAN klockan ringde!!! Pigg alltså. Sedan flöt morgonen på ganska bra förutom att jag tappade filpaketet i golvet. Engelska, jag gjorde ut grammatikboken, woooho!
Sedan var det programråd, (typ snackar med lärare och rektor och sånt om hur det går på programet) efter mötet var det mat på Pärlan (Skolrestaurangen), och fy faan vad jag åt, sjuuuuuukt god mat där, det rekomenderas!
Svenskan var helt okej, sedan var det datakunskap=facebook. Sist men absolut inte minst så var det specialidrott. Men för det första måste man ju ta sig ut till stallet också, och nu ska jag berätta hur det gick.. Det var oplogat, jag hade uggs men snön räckte upp till låren, YEY. Kanske ska ploga nästa gång elr? Heeeeeeelt galet blöt jag blev eller?
Ridlektionen som skulle innehålla hoppning blev helt kanon. Jag ska nog börja rida så som jag gjorde då har jag kommit fram till.

Nu sitter jag i stallet och väntar på min andra lektion för S. Det ser jag fram emot.'

På fredag elr lördag så ska jag och några vänninor till mig para ihop M med J, haha det kommer bli lite gruffa gruffa, dududududu, slurp, och oh my coconuts. Men det får Maja stå ut med.

Pussen                                                                                                           Jag saknar dig jättemycket<3

                              


Kommentarer
Postat av: maja

hahah, ingeeeet gruffa gruffa snälla :D

2010-02-05 @ 08:27:21
URL: http://exhale.blogg.se/
Postat av: idao

grammatikboken har jag bara gjort några blad på.. hmm känns riktigt bra! =)

hoppas det gick bra för maja:P

2010-02-08 @ 09:53:31
Postat av: sanna

haha bra jobbat där!

det gick inge vidare för henne faktikst för han va inte ens där....

2010-02-08 @ 10:28:27
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0