livet är en fest

TJULULU

helgen har varit heelt crazy. helt crazy, verkligen. fredagens fest var den bästa på länge! behöver nog inte skriva så mycket mer, dom som var där vet vad jag menar! tack alla som var där! bilder kommer sedan.

lördagen spenderades i hudik med mami. puss på henne♥

lördag/söndag var jag hos farmor och farfar. dom är heelt underbara. skulle vilja dela med mej av dom till alla.

men nu ska jag ha datakunskap. vilket jag redan har haft i trekvart, men men.


jag älskar dig min älskade vän och jag ångrar mig galet mycket♥

PUSS

                      

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men tack självgumman! du? Vi skiter i det där som hände va ? :)<3

2010-02-15 @ 18:44:47
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: idao

tack själv, vill göra den underbara kvällen verklig en gång till!! :D

2010-02-15 @ 21:21:34
Postat av: idao

Tack själv, kvällen var helt galet kul!! :D

2010-02-15 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0