Körslaget!

Har faktiskt varit på audition för körslaget idag, sjuuuukt seg dag! åkte dit som ett nervvrak, måsta stå ute i en halv evighet bara för att filmteamet inte fick som dom ville ha det. När vi väl kom in så fick vi fylla i en lapp och sedan vänta, vänta och få se.. vänta. Man såg hur alla fick gå och prov sjunga för den första juryn medans man själv satt där och hoppade typ. Aja hur som helst hade det väl kunnat gått bättre än vad det gjorde. Gick inte vidare, men är skitglad för dom som gjorde det!

(även om jag hade gått vidare hade jag inte fått sagt nåt fören första programmet visats ;) )


två nervösa ena väntar på att få sjunga!

Kommentarer
Postat av: sofie

du kunde inte ha täckt över mig elr nåt tror du..? mår fan dåligt..

2011-02-26 @ 20:28:37
Postat av: Sanna

Eller så accepterar du ditt utseende bara?:)

2011-02-27 @ 09:55:38
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/
Postat av: Sofie

men jag kanske inte tyckte att jag va sådär jätteporrig på den bilden! :)

2011-02-28 @ 19:41:58
Postat av: Sofie

men jag kanske inte tyckte att jag va sådär jätteporrig på den bilden! :)

2011-02-28 @ 19:42:39
Postat av: Madeleine

Haha vilket roligt minne den där bilden påminner om! :D

2011-09-08 @ 12:37:29
URL: http://maadeleine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0