gästbloggar:)

hejsvejs :)


jaa, eftersom att jag inte skaffat någon egen blogg än, så får jag gästblogga lite ibland på ida och min systers blogg ;) och ja, hon bloggar ju aldrig som ni kanske märker.. ;s

 

idag har jag iaf vart i skolan, lite sådär halvkul, angelica är ju helt fucking crazy! ;D så frågade sjuka ida om jag ville hem till henne efter skolan, så jag tog bussen dit och nu sitter jag här vid hennes data och pyser :) ska alldeles snart, cirkus om en kvart eller så, börja plugga tråkmatte >.<

imorgon ska jag åka hem, plugga, sen dra till ljusdal och chejcka loss på slotte ;) lovely!

aja, hoppas inte sanna blev sur nu bara ;*

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0