Och tänk vad närhet kan läka sår.

Tjenixen. Sitter nu hemma med brända axlar. Mysigt. Har haft två galet bra dygn i gävle. Galet. Först vare ju tjejmiddag hos sofie, älsklingen, sedan drog jag och ida vidare till idas vänner, och sedan bör jag nog inte nämna så mycket mer, helt jäkla sick kväll! haha. Idag åkte vi in till gävle och bara gick runt i solen och chillade. Åt glass för 10 spänn, och så träffade vi david en snabbis också. Kanondag med andra ord! Såg även en lite skymt av karström, men tyvärr blev det ingen träff, utan bara en pling.

Nu har jag solat ända sedan jag kom hem, så hoppas på lite färg nudå. Diskat som en galning har jag också gjort, diskmaskinen vill ju inte samarbeta längre. bläääääää.

Nu ska jag och sofie ta en lovely cykeltur i kvällssolen. Mums. Tjingiling

           
           

And here you go subway, lite gratis reklam där, men det är ni fan värda.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag satt i solen idag, i typ 20 min, redan färg ;)

2010-05-31 @ 20:15:32
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0